لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

Unsung Heroes Makeup: Make Aver Aqua XL Color Paint Shadow در L-54

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰ ب.ظ

آرایش چشم با دو دقیقه یا کمتر با این گال بد انجام می شود!
من این طعمه بسیار ریز و کوچک را "سایه سرعت مسابقه" می نامم ، زیرا سریع خشک می شود ، و چون هرگز نمی توانم آنچه را که در واقع خوانده می شود را بخاطر بسپار ، هاها.

اما به طور جدی ، آن را به عنوان Aqua XL Color Paint Shadow در L-54 ، یک سایه کرم 25 دلاری (لوله 0.16 اینچی) در خط سایه رنگ MUFE در Aqua XL Color Paint قرار داده است .

به طور خلاصه ، من آن را ، با وجود این که خیلی سریع خشک می شود ، که من به طور معمول وارد آن نمی شوم چون دوست دارم وقت بازی کردن و مخلوط کردن و جابجایی مسائل را داشته باشم ، اما بستگی به روحیه من دارد. اخیراً من در حال انجام آرایش چشم فوق العاده سریع بوده ام که این موارد عالی هستند.

من dunno ، عجیب و غریب است ... احساس می کنم بالاخره تماس خود را پیدا کردم ، مانند این به همین دلیل است که من روی این کره زمین قرار گرفتم ، تا بتوانم در 10 یا 15 دقیقه هر راه موجود برای آرایش را کشف کنم ، و بعد ریختن لوبیا راجع به آن .

به هر حال ، مماس تصادفی ، LOL! دوباره چی میگفتم ...؟

برای همیشه لطفا برای استفاده از آب a5a l54 k را تشکیل دهید
من دوست دارم که چطور L-54 از نزدیک پوست من را در آغوش می گیرد و به نظر نمی رسد که درست در بالای آن نشسته باشد.
یک قهرمان آرایش ناخوشایند چیست؟ از نظر من ، اغلب اوقات زیر لباس زیر آرایش نشده ، محصولی از مجموعه دائمی است که زیر صفحه رادار بسیاری از دوستداران آرایش می پوشد اما مرتباً دنیای من را لرزاند. سریال طولانی مدت Unsung Heroes دارای برخی از موارد مورد علاقه من است .

آه ، بله ، Speed ​​Racer ، با نام مستعار L-54 ، خیلی سریع خشک می شود ، اما چیزی در مورد آن درخشش وجود دارد ، که به طور مرتب بین لبه بین مات و مات است ، که هنوز هم زمان کافی برای جابجایی و مخلوط کردن آن بدون هیچ چیز برووها ، حتی اگر در زمان واقعی کمتر از یک دقیقه باشد. به معنای واقعی کلمه ، 60 ثانیه تمام چیزی است که شما قبل از آن می کنید ، اما به زمان بیشتری نیاز ندارید ، زیرا این چیز نبوغ است.


نوک شیب دار به نظر می رسد کمی مانند مومیایی کردن لب است ، بنابراین در تاریکی تاریک آن را دنبال نکنید و وقتی نمی توانید کارهای خود را ببینید ، از آن استفاده کنید زیرا ممکن است واقعاً آن را بر روی لب خود قرار دهید.

برای درپوش های تعریف شده و در عین حال طبیعی که به آن می درخشند ، می توانم لوله را به آرامی فشار دهم و آن را مستقیماً روی لپ هایم (بدون آغازگر) تا حد امکان نزدیک به خط شلاق خود قرار دهم. سپس لبه ها را با انگشت صاف می کنم و رنگ را توسط مژه های خود متمرکز می کنم ، اما بعد از آن نیز کمی بلند می کنم و در گوشه ها برای یک آسانسور جزئی قرار می دهم.

سپس خط تنگ می زنم ، مقداری ریمل مایع می زنم ، و این همان است. چشم ها در دو دقیقه انجام شد!

برای همیشه لطفا برای استفاده از آب a5a l54 k2 جبران کنید
من روی لبم MAC Big Baby Plushglass و Hourglass Radiant Magenta را روی گونه های مان پوشیده ام
البته ، شما می توانید از این به عنوان پایه ای برای سایه های پودری نیز استفاده کنید ، و با بسیاری از کلاسیک های MAC مانند Woodwinked ، Satin Taupe و Club به خوبی بازی می کند . و مالچ در بالای آن واقعاً زیبا به نظر می رسد. این مواردی است که من می توانم از آن استفاده کنم ، اما هر نوع قهوه ای ، برنز یا تاپ به خوبی کار می کند.

یکی از این روزها را امتحان کنید. بسیاری از رنگ ها و اتمام های دیگر در همان فرمول MUFE وجود دارد ، اما L-54 همان است که من بیشتر دوست دارم و از آن استفاده می کنم.

  • خرید لوازم آرایشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی