لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

یک قهرمان Unsung: آینه بزرگنمایی Tweezerman 15X

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲ ب.ظ

بله ، بیایید این را مستقیماً بدست آوریم. اگر شما فردی هستید که هر شب 45 دقیقه در هر آینه ای روی ذره بین می ریزید ، بسیار دورتر از آینه های روشن شده Tweezerman LED 15x 30 دلاری باشید ، زیرا هرگز نمی خواهید خانه را ترک کنید!

شما می توانید freakin 'همه چیز را با آن ببینید. این به شما چشم های شاهین می دهد. هر منفذ ، هر "خط تجربه" ، هر خانم ناهار سرکش خانم موهای چانه که تا کنون شما را گول زده است. Tweezing است هلا آسان با این چیزی که بیش از حد، و جرات من آن را می گویند - آه، پس رضایت بخش است. هیچ چیز قادر به فرار از موچین شما نخواهد بود.

توئیزمن کف دست آینه ای 15 x را رهبری کرد
و به طرز خالصانه ای در پنجه من جای می گیرد
این یک آینه بزرگنمایی 15 برابر با یک چراغ حلقه فلورسنت مجهز به باتری و سه فنجان بخش در قسمت پشت است تا در صورت تمایل آن را به آینه حمام خود وصل کنید.

چراغ حلقه بسیار لنگ است ، هرچند که ... من می توانم بدون آن کار کنم زیرا دکمه سخت است ، و نور این رنگ سبز مبهم است که به چهره من رنگ پریدگی Gollum می بخشد ، بنابراین من آن را خاموش نگه می دارم.

یک قهرمان ناگفته چیست؟ برای من ، این اغلب اوقات لباس زیر آرایش / زیبایی کم ارزش ، محصولی از مجموعه دائمی است که زیر صفحه رادار بسیاری از دوستداران زیبایی می پوشد اما مرتباً دنیای من را لرزاند. سریال طولانی مدت Unsung Heroes دارای برخی از موارد مورد علاقه من است .

اما خود آینه بسیار عالی است و بزرگنمایی 15 برابر بیش از حد کافی است. وقتی مرورگرهایم را می گیرم ، یا - آه! - سبیل من Magnum PI (که وقتی این آینه را به صورت خود نگه می دارم شبیه یک فرش شاگ است) ، می توانم هر مویی را ببینم ، حتی موهای ریز و براق ، به سختی وجود دارد که تازه جوانه زده اند و من با بزرگنمایی منظم از دست می دهم. آینه

شلاق بزنید ، بیدمشک ، گیر کنید! قبل از دانستن آن ، همه از بین رفته اند ، و لب و لب فوقانی شما صاف تر از لثه کودک است.


من دوست دارم این آینه را در حالی که می زنم نگه داشته باشم ، زیرا کاملاً در پنجه من جای می گیرد. مطمئناً می توانید با استفاده از لیوان های پشتی آن را به یک سطح صاف مکش کنید ، اما من ترجیح می دهم آن را در دست خود حرکت داده و موارد را از زوایای مختلف بررسی کنید.

FYI ، بزرگنمایی شدید ممکن است گاهی اوقات گیج کننده باشد ، بنابراین سعی می کنم آینه را خیلی سریع جابجا نکنم. در غیر این صورت ، احساس می کنم در عرشه یک قایق ماهیگیری در اعماق دریا از هادس هستم.

tweezerman آینه 15 x 15 روشنایی منجر شد
سینی گربه از مارشال هاست (و آیینه یک کاغذ بنفش در این نزدیکی را منعکس می کند).
آینه بزرگنمایی Tweezerman 15X 30 دلار است و می توانید آن را در میسی پیدا کنید .

  • خرید لوازم آرایشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی