لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

هدایای زیبایی برای همه افراد موجود در لیست شما ، از جمله خود yo. به هر حال ، این شمع Clarins Tonic شمع (75 دلار) است که باعث می شود خانه شما مانند آبگرم به نظر برسد.
من فکر می کنم بهترین هدایای تعطیلات آنهایی هستند که برای خرید خود وسوسه شده اید ، بنابراین اگر اتفاقی بیفتد به طور تصادفی چند مورد را نگه دارید که در اصل هدایای هدیه برای لیست های خود بودید ، خب ، خیلی از من نیست به شما برخی از غنیمت های غافلگیر زیبایی تعطیلات را انکار کنید. 🙂

از جوراب زنانه ساقه بلند کردن لوازم آرایش گرفته تا رفتارهای لوکس تمام عیار ، من برای دوستان ، خانواده ، دیوانه ها و ، بیایید واقعی شویم ، حقایق من را در زیر جمع کرده ام.

زیر 10

MAC Mini Pigments ، 10 دلار - از نظر فنی ، اینها زیر 10 دلار نیستند ، اما نزدیک هستند. آیا تاکنون کسی در تاریخ انواع MAC ، تمام شیشه های MAC Pigment را به پایان رسانده است؟ این مینی ها باید دوام داشته باشندشمادریافت کننده هدیه شما مدت طولانی است ، و آنها به یک بازو و پا نمی پردازند. آبی-قهوه ای یا قهوهای مایل به زرد را امتحان کنید!
Urban Decay Vice Liquid Lipsticks، 9 دلار - این لیپ های مایع با رنگدانه طولانی مدت هرکدام 18 دلار هستند اما در حال حاضر 50٪ تخفیف دارند.
Topshop Bunny Veil Headband، $ 9.99 - برای دوست گلم شما که همه چیز اضافی است و / یا خانه را بدون هیچ نوع لوازم جانبی حیوانات در شخص خود ترک نمی کند. من واقعاً این را برای خودم دوست دارم ، حتی اگر هیچ ایده ای ندارم که کجا آن را بپوشم.
کیف لوازم آرایشی و بهداشتی OPI XOXO OPI XOXO / Cosmetic Bag، 9 دلار - این مجموعه از 18 دلار مشخص شده است. چه دزدی برای دو بطری کامل و یک کیسه. OPI یکی از طولانی ترین فرمول های لاک پایدار در اطراف است و آن آلو قرمز و عمیق در تمام طول سال خوب به نظر می رسد.
MAC Mini Lipglass Kit، 10 دلار - این جوراب زنانه ساقه بلند جوراب شلواری دارای سه مینی است.
Ardell Mini Faves Lash Lookbook + Duo، 10 $ - اردل شلاقهای بودجه ای ندارد- که ss لوکس به نظر می رسند و احساس راحتی می کنند! این کیت دارای سه جفت است.
رنگدانه های مک
Mini MAC Pigments ، هر کدام 10 دلار
مجموعه OPI Love OPI XOXO 4 Pc Mini Set، 7.35 $ - خوب ، بنابراین ، من گاهی اوقات ترابزهایی دارم که پنجه های خود را با مینی پولیش نقاشی می کنم ، اما می توانم این کار را برای این قیمت انجام دهم. در ابتدا 14.50 دلار ، این مجموعه با فرم قرمز و مشکی ، مشکی ، بنفش تیره و ذغال در فرمول بلند پوشیده امضای OPI ارائه می شود.
3 بسته از لوسیون دست EOS ، 5.97 دلار - این لوسیون های دست ساز EOS زیبا و بدون چربی به راحتی در کیف یا جیب جا می گیرند. من می دانم زیرا من مرحله ای را پشت سر گذاشتم که در همه جا آنها را لک می کردم.
مجموعه هدیه صابون و افتخار دست و پا ، 7.99 دلار - تقریباً فقط "مجموعه هدایای هوف و پا" را نوشتم ... "اما نگران نباشید ، این مجموعه آبرسان دست و پا برای مردم است. اسب نیست.
شامپو امضاء Kristin Ess + مجموعه لوازم تهویه مو ، 10 دلار - یو. بنابراین این خانم موهای LC (مانند لورن کنراد) را کوتاه می کند ، و زیبایی شناسی او مورد توجه است. من هنوز این محصولات را امتحان نکرده ام ، اما واقعاً می خواهم فقط به تنهایی بسته بندی شیک را تهیه کنم. اگر کسی این را به من عطا کرد ، فکر می کنم از نورد استروم یا SpaceNK بود.
ماسک رطوبت مقاوم در برابر بازسازی کریستین Ess + مجموعه تهویه مطبوع ، 10 دلار - مجموعه موهای دیگر کریستین Ess مدل موهای خنک کننده دیگر.

زیر 25 سال

Stunna Lip Paint زیبایی فراوان ، 24 دلار - در حالی که روز گذشته من در کریسمس در سپهرا خرید می کردم ، نیمی از کارکنان این رژلب مایع قرمز مات را پوشیده بودند. به نظر همه شگفت انگیز بود ، بنابراین به پایان رسیدم که لوله ای را برای یکی از دوستانم بدست آوردم. من احساس می کنم این قرمز قرمز به طور کلی صخره می کند.
زیپ کیسه توسط Catseye لندن ، 12 دلار - به دلیل گربه ها.
خیلی جالب برای School Max in Pocket Lip Balm، 12 دلار - من این را دوست دارم و بیشتر آن را دوست دارم چون ناز است. مومیایی کننده لب بسیار مرطوب کننده است! این می تواند یک جوراب ساق بلند جوراب زنانه ساحلی باشد.
حیرت انگیز زیبایی
Fenty Beauty Stunna ، 24 دلار
هدایای بزرگ Soap & Glory Pink Pink ، 20 دلار - یک تن از این کالاها با این مجموعه بدن تهیه می شود ، مانند ژل دوش Clean On Me ، Scrub Of Your Life Body Buffer ، Butter Butter، Cream Cream Hand Hand Food، Cream Cream Genius Foot Heel Genius، and a super sudsy پف دوش و پیشانی بند. این در اصل 40 دلار است اما در حال حاضر با 50٪ تخفیف در فروش ، که در کل یک معامله است. من تمام محصولات موجود در مجموعه را به مناسبت های مختلف امتحان کردم و همه آنها را دوست دارم. محصولات Soap & Glory به عنوان یک FYI بسیار خوشبو هستند و یادداشت ها در قسمت دخترانه قرار دارند (فکر کنید پیر خانم Dior Miss Cherie).
Caudalie Winter Duo، 12 دلار - این مجموعه دو تکه دارای نرم کننده لب و کرم دست مورد علاقه من در تمام دوران است. جدی ، بهترین است! این ماده به سرعت جذب می شود ، باعث نمی شود پوست من چرب شود ، و پوست خشک ، کوتیکول ها و ناخن ها را مرطوب می کند.
Kevyn Aucoin Neo Trio ، 35 دلار (در اصل 58 دلار) - من چند هفته پیش این سه مورد از پودرهای صورت را بررسی کردم ، و اکنون از قیمت اصلی 58 دلار پایین آمده است! در حال حاضر ، شما می توانید تمام چیز را به دور ، اما هیچ کس در مورد شما قضاوت خواهد کرد اگر برنز و چراغ های برقی را برای خود نگه دارید. "من فقط می گویم".
اسپری بافت بافت کار + Kristin Ess + مجموعه اسپری موج موج ، 14 دلار - واضح است که من به این سبک جوجه کریستین Ess علاقه مندم.
جشن Essie ، 12.99 $ - چهار دقیقه با احتساب یکی از بهترین سایه های Essie که تاکنون انجام شده است: نبات نبات سیب.
مجموعه تعطیلات Pacifica Roll On And Body Duo، 12.99 $ - کره مرطوب کننده بدن Pacifica احساس سنگینی نمی کند و این عطر ، جزیره وانیلی ، بوی تعطیلات می دهد.
Dove Men Care، 14.99 $ - اگر شما مثل من هستید و با یک شخص زندگی می کنید که احتمالاً اگر به دستگاه های خود رها شود با حمام صابون تمام می شود ، لطفاً کمک کنید تا آن مرد را از خود نجات دهید. من مدام چیزهای Dove for Men را برای ال هاب می خرم ، و حتی اگر او آن را قبول نکند ("آنها خیلی خیالی هستند!") ، می دانم که او آنها را دوست دارد.
تکنیک های واقعی مجموعه Glam Eye Glam، 14.99 $ - من عاشق قلم مو تکنیک های واقعی هستم. آنها نرم هستند ، می توانند ضرب و شتم بزنند ، و بسیار عالی کار می کنند! آنها مقرون به صرفه هستند این مجموعه دارای چهار برس چشم است که شخص می توانست از آن استفاده کند ، روزانه. ایده آل برای مبتدی آرایش در زندگی شما.
مجموعه هدیه های تزئینات هری - 5 قطعه آبی زمستانی ، 14/14 قطعه هری - هری برای من جدید است ، اما این مجموعه به نظر می رسد یک کیت نظافت عالی و مفید برای برادر ، ران عمو ، پسر عموی یا پدر است.
زیر 50 سال

Origins Feel شمع خوب ، 35 دلار - آرامش در حال حاضر!
لیفت Tarte Pout Pleasures لب ، 42 دلار - این پنج مداد مات ابریشمی روی لب من احساس می کند.
عطر موی توکا توتاکا در استلا ، 28 دلار - عطر موی Stella Tocca استیل بسیار انعطاف پذیر و خاص است. با توجه به نت های پرتقال خون و freesia ، آن یکی از رایحه های جذاب جهانی است که فکر می کنم بیشتر کسی دوست داشته باشد. من بعد از کار کردن برای تازه کردن سریع از آن استفاده می کنم. برای خواهر ، بهترین دوست یا همسر کار.
منشا شمع خوبی دارند
Origin Feel Good شمع ، 35 دلار
R + Co که به دنبال مجموعه بیشترین قیمت هستند ، 49 دلار - هرچه هست ، من خودم این را خریداری می کنم. 🙂 دارای دو نوع از بهترین محصولات R + Co است - تهویه مطبوع High Dive Leave-In (من در بطری سوم خودم هستم ؛ آن هم جدی است) و شامپو خشک Death Valley.
ماسک خواب Slip Sleep، 45 دلار - من هرگز این ماسک خواب ابریشمی را برای خودم نمی خریدم ، اما شخصی چند سال پیش یکی از این رنگ های صورتی را به عنوان هدیه به من داد و من آن را دوست دارم! آن SOOOO نرم، و آن را از چشم من صدمه دیده است و یا احساس در سر من خیلی تنگ است.
هر چیزی از مجموعه MAC Jade Jagger ، 28-46 دلار - به طور جدی ، یکی از بهترین مجموعه های MAC در سال ها. همه چیز احساس پایان و بسیار شانل و الهام گرفته از هوکلس دارد!
مجموعه کمد لباس توکا ، 30 دلار - من هنوز با خانمی ملاقات نکردم که توکا را دوست ندارد. این مجموعه دارای هفت عطر و بوی پرفروش است.
مجموعه معادن طلایی BeautyBlender ، 40 دلار - ارزش بسیار خوبی برای دو BeautyBlenders ، کیت بلاتینگ و پاک کننده.
جعبه زیبایی زیبایی Burberry Festive، 40 دلار - آرزو می کنم این کیت با مینی های Burberry گزینه های رنگ بیشتری در دسترس باشد ، اما مطمئناً لوکس به نظر می رسد!
زیر 100

بهترین زیبایی ، 50 دلار - چه جالب! می توانید جعبه را رنگ آمیزی کنید زیرا این مجموعه مراقبت از پوست با چند مداد رنگ آمیزی همراه است. شامل پاک کننده صورت صورت سویا ، ماسک صورت ویتامین Nectar Vibrancy-تقویت کننده صورت ، کرم صورت نگهدارنده Lotus Youth Cream با Super 7 Complex ، Concentrate Eye Black Delay (چای سیاه) (من از خط چای سیاه استفاده کرده ام و آن را دوست داشتم) و شکر درمانی پیشرفته .
Malin + Goetz Rum Body Set، 50 دلار - به شما قول می دهم که مانند سفر دریایی بو نمی شوید. این عطر مانند شستشو به طرز شگفت انگیزی تمیز و تازه است و مرطوب کننده بدن فوق العاده غنی است.
بهترین و بهترین مجموعه های زیبایی
بهترین قیمت مجموعه زیبایی ، 50 دلار
Smith & Cult Foil، Glitter and Shine Set، 50 $ - من اسلیم و کولت را می پوشم زیرا می توانم یک هفته کامل بدون تراشه به دست بیاورم. درخشش ها ، به ویژه ، مانند آهن می پوشند. این ست دارای سه بطری با اندازه کامل است که معمولاً هرکدام 18 دلار است.
مجموعه ای از شیک خشک Oribe ، 75 دلار - اکنون آن را با من بگویید: oahr-BAE! دو محصول معروف از لطف این مجموعه - اسپری حجمی حجم دهنده و شامپو خشک شهوت طلای تمیز کننده هر دو گران قیمت هستند و خوب هستند.
Tarte Big Blush Vol. 3 ، 60 دلار - خاک رس آمازونی تارت ، آخرین حله را روی انواع پوست می پوشد .
مجموعه شمع های میناتورهای جو مالون لندن ، 100 دلار - هیچکدام از شمع های جو مالون را امتحان نکرده ام ، اما اگر بوی عطرهای او بوی دهد ، آنها نباید چیزی از کمال باشند.
مجموعه اوریب
مجموعه استایل خشک Oribe ، 75 دلار
یکشنبه کیت درخشان کننده پوست با ریزه چشم جوان ، روشن و جوان ، 90 دلار - بله ، من یک تبشر ژن خوب هستم! شما یک بطری از آن را به همراه سرم مدیرعامل Rapid Flash Brightening سرم و یک مرطوب کننده به نام کرم آبی آنزیمی Tidal Brightening Enzyme (که برای پوست طبیعی و روغنی مناسب است) دریافت می کنید.
تام فورد Eye Color Quad در Nude Dip ، 85 دلار - یکی از این روزها ، تمام نکاتی که من در مورد قطره برهنه / خنثی معروف TF در ال هاب ادامه می دهم ، شنیده می شود. در اینجا یکی دیگر از مواردی وجود دارد که احتمالاً فراموش نخواهد شد.
مجموعه لباسشویی بدن Molton Brown ، 50 دلار - این بهترین IMO شستشوی بدن بوی بدن است. تنها مواردی که می تواند باعث بهتر شدن آن شود 1) در صورت رایگان بودن و 2) اگر بطری ها اندازه کامل داشتند!
زیر 200

تقویم ظهور Clarins ، 125 دلار - این هدیه زیبا و کاربردی با علائم مراقبت از بدن و مراقبت از صورت Clarins مانند آبهای زیبایی Flash Balm ، کرم درمان دست و ناخن و کرم طبیعی لب فوری Instant Light به آبشش ها پرشده است.
Chanel Eye Set Go Neutral ، 128 دلار - در غیر این صورت با عنوان "When Chanel Superhero محصولات با هم می آیند تا رویاها به حقیقت پیوندند" شناخته می شوند. شامل سه محصول کامل است - چهار رده Tissé d'Automne ، چهارپایه Tissé d'Automne ، Stylo Yeux Eyeliner با ماندگاری طولانی در Mat Taupe و لوله ای از Le Volume de Chanel Mascara در Noir. یک کیسه امضا با نسخه محدود نیز وجود دارد.
تقویم ظهور کلارینز
تقویم ظهور Clarins ، 125 دلار
تام فورد سولیل گونه و پالت چشم در نور خورشید ، 155 دلار - هشدار: ممکن است صورت شما به صورت یخ زده باشد؟ ایموجی هنگامی که ترکیب بنفش و قهوه ای را در این پالت چشم و گونه جدید مشاهده می کنید.
مجموعه کلن Jo Malone ، 115 دلار - 0.3. حداقل 5 عطر و بوی پرفروش ، از جمله آهک ریحان و ماندارین ، گلابی و فریزی انگلیسی ، شکوفه و عسل نکتار ، انگور انگلیسی بلوط و سرخچه ، و چوب مریم گلی و نمک دریایی.

تا کریسمس بدون نگاه کردن!
Slip for Beauty Sleep Pink Collection، 109 دلار - این همان ماسک خواب صورتی است که قبلاً در لیست ذکر کردم ، اما در کیت ای که شامل یک کیف بالش ابریشمی هماهنگ است.
Chanel Coco Mademoiselle Set، 185 دلار - هر شخصی که من تا به حال این عطر را دوست داشته ام آن را دوست دارم.
Urban Decay Naked4Some Vault، 185 دلار - چهار نسخه از پالت Naked برای دلخواه نهایی UD.
مجموعه عالی و خلاقانه Molton Brown Rosa Absolute Sumptuous ، 150 دلار - مجموعه ای از کالاهای لوکس و زیبا از محصولات با اندازه کامل گل سرخ. شامل یک بطری از یکی از شستشوی بدن مشهور Molton Brown و همچنین لوسیون ، عطر و روغن بدن است.

  • خرید لوازم آرایشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی