لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

جدیدترین کیت Somerville ، ژل سفت کننده Cryogenic Tight'N Cryogenic
سرانجام چیزی خنک تر از طرف دیگر بالش پیدا کرده ام و آن ژل محکم کننده کیت ساموویل Tight'N Cryogenic است .

و این به معنای واقعی کلمه ممکن است جالبترین چیزهایی باشد که من تا به حال استفاده کرده ام ، زیرا این مثل این است که صورت خود را درون یک فریزر قدرت صنعتی بچسبانید ... اما این نیز 125 دلار است ، و من هنوز هم تصمیم می گیرم که آیا این یک اقدام ضروری است یا یکی از این موارد. زنگ ها و سوتهای مراقبت از پوست.

مانند کیک هویج ، این کف جدید محکم کننده پوست در عین حال عجیب و شگفت انگیز است. شما قرار است آن را به عنوان آخرین مرحله در مراقبت از پوست خود ، چه در صبح و شب استفاده کنید.

وقتی پمپ را فشار می دهید ، یک فوم کرکی سفید شلیک می کند ، که بعد از آن با صدای بلند شروع به ترک خوردگی می کند ، مانند کاغذ روغنی یا یک کاسه برنج ترد هنگام ریختن شیر در آن.

شما آن را با انگشتان خود به صورت و گردن خود بمالید و از چشم ، بینی و دهان خودداری کنید.

کیت سامرویل کریوژنیک محکم
ژل محکم کننده کیت سامرویل Tight'N Cryogenic
این هنگام خنک شدن شروع می شود و احساس می کنید که پوست شما سردتر و سردتر و سردتر می شود ...

دردناک یا هر چیزی نیست ، اما احساس * سرد * و بی حسی می کند ، مانند اینکه یخ های یخ کسی را روی صورت تان مالیده است بعد از اینکه دندانپزشک شما را با نووکائین تزریق کرد.

و پوست شما به مدت طولانی مانند آن باقی می ماند - واقعاً واقعاً سرد است. سی دقیقه یا بیشتر این شگفت انگیز است! و بنابراین ، بنابراین ، عجیب


در نهایت ، Tight'N قرار است کاری را انجام دهد که موهای شما را به یک دم اسبی شدید تبدیل کند. این موقتاً پوست شما را محکم می کند و باعث می شود که ظاهری و سفت تر ، بلندتر و جوانتر شود.

این ماده حاوی گلیکوپروتئین ها است که پروتئین هایی با قندهای متصل به سلول هستند که در بیرون و اطراف غشاها آویزان می شوند.

من اخیراً در محصولات مراقبت از پوست گلیکوپروتئین ها را مشاهده کرده ام که در اینجا و آنجا در محصولات مراقبت از پوست ظاهر می شوند ، اما هنوز هیچ مطالعه بزرگی را پیدا نکردم که در واقع از این ادعا پشتیبانی کند که آنها آنچه را که مارک های مراقبت از پوست می گویند انجام می دهند ، پشتیبانی می کنند.

مواد لازم
Tetrafluoropropene ، Water / Aqua / Eau ، الکل Denat ، اسید هیالورونیک هیدرولیز شده ، Acetyl Glucosamine Phosphate ، دی سدیم استیل گلوکوزامین ، سدیم گلوکورونات ، آدنوزین ، اینوزیتول ، پانتانول ، Paeonia Albiflora عصاره ریشه ، Nannochloropontaasulas ، Ola اسید سالیسیلیک ، ایزودودکان ، متیل اتیل آمیدو اکسالات ، PPG-8-CETET-20 ، پروپانیدول ، آمونیوم Acryloyldimethyltaurate / VP Copolymer ، Dimethicone ، Pullulan، Betaine، Glycerin، Polysilicone-11، Coco-Capyllyl cylylylylylyl، aapo cory، capo، capo بوتیلن گلیکول ، اتیل هگزیل گلیسیرین ، دکیل گلوکزید ، سولفات منیزیم ، سدیم هیدروکسید ، کاپریلیل گلیکول ، هگزیلن گلیکول ، اسید سیتریک ، پتاسیم صربات ، بنزوات سدیم ، فنوکسی اتیانول ، لینالول.

به هر حال ، من بعد از خاموش شدن سرما متوجه هیچ گونه سفت شدن و بلند شدن دائمی نمی شوم ، اما آرزو می کنم که این کار را انجام دهم ، زیرا خوب است که دوباره کارن 35 ساله را در آینه ببینم (دلم برای او تنگ شده است).

یک مورد که من واقعاً از این بابت خوشم می آید ، روشی است که آرایش بعد از استفاده از آن روی پوست من قرار می گیرد. وقتی برای اولین بار کف را بمالید ، احساس پوستی و چسبندگی می کند ، اما مانند یک آغازگر سبک وزن آن صاف می شود. پایه ها ، مرطوب کننده های رنگی و کانسیلرها به طرز مهربانی بر بالای آن می چسبند. بنابراین ، این اساساً می تواند به عنوان آغازگر آرایش نیز کار کند.

با مبلغ 125 دلار ، ضربات بالابر ضد پیری برای من کافی نیست ، اما مطمئناً احساس لعنتی خوبی دارد. فکر می کنم این یکی از آن محصولاتی است که شما باید حداقل یکبار آن را امتحان کنید - مثل این که آن را در Sephora مشاهده کنید - فقط برای تجربه کردن آن.

اگر شما نهایی "بیشتر بیشتر است!" ناخواسته مراقبت از پوست وقتی نوبت به اضافه کردن مراحل به روال خود می رسد ، ممکن است بخواهید چلپ چلوپ کنید. برای من ، فکر می کنم خنک است (مثل ، به معنای واقعی کلمه!) ، اما شاید غیر ضروری باشد.

  • خرید لوازم آرایشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی