لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

MAC Unsung Heroes: Saddle Eyeshadow

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۵۰ ب.ظ

سوار شوید! این زین MAC است ...
می دانم که تعدادی از شما gals و شخص ساده و معصومی که به MBB بازدید می کنند نیز اسب سوار می شوند ، بنابراین باید بدانم - آیا سایه چشم MAC Saddle به هیچ وجه شما را به یاد زین های واقعی می اندازد؟ آیا این همان زین های رنگی است؟ از آنجا که من هرگز اسب سوار نشده ام ، بنابراین هیچ سرنخی ندارم.

تنها چیزی که می دانم من عاشق این رنگ هستم ، مرد ، و سالهاست که آن را می پوشم! این یک - حالا لطفا این را می گویم فرار نکنید - قهوه ای نارنجی مات.

بله ، گفتم نارنجی ... اما قهوه ای تر از نارنجی است. این مزخرف نارنجی نیست. کمی پرتقال فقط گرمی به آن می بخشد.

یک قهرمان آرایش ناخوشایند چیست؟ از نظر من ، اغلب اوقات زیر لباس زیر آرایش نشده ، محصولی از مجموعه دائمی است که زیر صفحه رادار بسیاری از دوستداران آرایش می پوشد اما مرتباً دنیای من را لرزاند. سریال طولانی مدت Unsung Heroes دارای برخی از موارد مورد علاقه من است .

مبدل زین مک
هودی ، بخشنده فکر می کنم من در مورد MAC NC42 برای استراحت هستم ، اگر تمایل به دانستن ندارید ...
بعضی اوقات من از زین برای عمیق تر کردن چشمانم استفاده می کنم و باعث می شود چشمانم به نظر برسد که دوباره در پریزهایم قرار بگیرند ...

خوب ، این صدا نسبت به آنچه در ذهن من بود ، عجیب تر به نظر می رسید ... اما به هر حال ، وقتی می خواهید چیزی ظاهراً فرسوده تر شود ، مات مفید است.

می توانید ابتدا با یک مات قهوه ای روشن مانند MAC Soft Brown ، Soba یا Wedge در چین و سفید شروع کنید ، سپس زین را روی قسمت مربوط به چین خود اضافه کنید که می خواهید عمیق ترین و دورترین پشت آن به نظر برسد.

پرتاب کردن آن به قهوه ای روشن تر که شما با آن شروع کردید نیز باعث ایجاد یک گرادیان می شود و ظاهر را کمی پیچیده تر می کند.


من زین و گوه را روی درب های خودم و در چین و چروک ، برون و مالچ در گوشه های بیرونی پوشانده ام ، Ricepaper برای برجسته کردن گوشه های داخلی و مرورگرهای من ، و Feline Kohl در خطوط آب من.

قهوه های تیره مات زیادی در آنجا وجود دارد و شما می توانید از این تعداد استفاده کنید ، اما زین واقعاً چیز خاصی است. مخلوط کردن شما از چه آسانی دور خواهد شد ، زیرا می دانید که معمولاً چقدر فرهای سخت سخت هستند ، درست است؟ زین به راحتی با سایه های مات مخلوط می شود ، که مشخصه من برای "آنچه سایه ای مات عالی را ایجاد می کند" است ، و همچنین به راحتی مانند سایر ساتن ها ، یخبندان ها و شستشو می توان آنرا به پایان رساند.

این یکی از MAC امتحان شده و واقعی من است که باید دارای رنگ های کلاسیک باشد ، و رنگ آن ، عملکرد ، زمان سایش روزانه را در سراسر تابلو ارائه می دهد ، و به دلیل تطبیق پذیری آن ، یک مقدار خوب $ $ $ است.

من عاشق استفاده از آن با نوتال های قدیمی مدرسه MAC هستم ، و یکی از نگاه های مورد علاقه من با Wedge در لباس است ، زین را در آنجا قرار دهید تا آن را عمیق تر کنید ، و سپس مالچ را روی درب ، برون در گوشه بیرونی و برجسته ای از Brule یا Ricepaper .

نگاه دیگری که من دوست دارم با Soft Brown در خلال و Sable روی درب است. سپس کاستاریکا را روی خطوط آب و شلاق اضافه می کنم (یا بعضی اوقات با یک کله سیاه سیاه کلاسیک مانند MAC Feline یا Smolder روی خط آب خودم می روم ).

اصولاً ، اگر رنگ پوست شما NC42 یا NW40 است ، یا در آن مجاورت کلی وجود دارد ، زین یک رنگ خارق العاده تمام عیار است.

من برای آن زندگی می کنم ، آن را دوست دارم ، و همیشه آن را می پوشم. امروز ، دوباره آن را پوشیدم.

  • خرید لوازم آرایشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی