لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

آیا این می تواند بهترین مداد مواد مخدر برای ابرو باشد؟
همانطور که در interwebz ثبت شده است ، من وضعیت ابرو دارم ، اما در اینجا دوباره است ، با احساس ، در صورتی که اولین بار 1465 بار آن را از دست داده اید: ابرو راست من کوتاه تر است ، و ابرو چپ من نقطه ای طاس دارد (رائول می گوید) "WASSUP!").

این یک وضعیت ناهموار در همه جا است ، به همین دلیل روزانه مرورهایم را پر می کنم زیرا مرور بزرگ باعث می شود احساس قهرمان شدن کارن را داشته باشم .

من معمولاً فرایند را از دست می دهم ، هرچند که وقتی کار را انجام می دهم ، زیرا به هر حال می خواهم همه چیز را عرق کنم ، اما جدید Maybelline Total Temptation Brow Definer (7.99 دلار) باعث شده تا دوباره به آن جهان بینی فکر کنم.

قبل از بعد ، تعریف نهایی ابرو وسوسه‌انگیز maybelline
قبل و بعد
دختر از نظر فنی ، این مواد ضد آب یا ضد عرق نیستند ، اما ممکن است به همین دلیل باشد که توسط MAC ، Urban Decay و Tom Ford حتی بهتر از مدادهای قیمتی آویزان است.

من آن را دوشنبه شب در کلاس HIIT پوشیدم ، که تقریباً حتی به آن نرفتم ، زیرا واقعاً پاهایم را می کشیدم. من به این وعده نزدیک به وثیقه آمدم ، بنابراین نیاز داشتم - بله ، لازم بود! - مرورگرها برای کمک به من از طریق آن.

از من نپرس چرا ، اما جستجوی نیمه زیبا در کلاس ورزش به من کمک می کند سخت تر فشار بیاورم. * شانه *

maybelline تعبیرهای تعریف شده ابرو کل وسوسه کننده
بلوند ، قهوه ای نرم ، قهوه ای متوسط ​​و قهوه ای عمیق
Deep Brown ، سایه ای که نزدیک به موهای قهوه ای سیاه تیره من است ، قرار داده شده روی پوست من و بین موهای ابروم قرار گرفته تا کروم های کوچک فازی من به نظر کرکی و پر از کل در تمام burpies بی شماری (burpees؟) و تعویض lunges. هربار که نگاهی به چهره گانستا در آینه کردم و با صدای خنجر گفتم: "کارن ، شما می توانید این کار را انجام دهید!"

مهبل کل تعریف کننده ابرو k
2 قانون 2 ترک ... Er ، چیزی شبیه به آن. من دیپ براون پوشیدم

Total Temptation Brow Definer در چهار سایه (بلوند ، نرم قهوه ای ، قهوه ای متوسط ​​و قهوه ای عمیق) وجود دارد که هر کدام در یک مداد قابل جمع شدن صورتی زیبا با یک قلم مو متصل به قلم مو.

مداد دارای نوک مثلثی ضخیم است که در هر دو نوازش ریز و درشت کشیده می شود. این سمت سخت تر است ، که فکر می کنم به همین دلیل به پوست و موی آن خیلی خوب می چسبد (به نظر نمی رسد مدادهای ابرو نرمتر به همان اندازه دوام پیدا کنند ، به شکل شکل خود ادامه دهند) ، و به دلیل اینکه رنگ آن به اندازه کافی رنگ شده است تا بتواند سریع مرور را پر کند ، هیچ خطری ندارد از تصادفی بیش از حد طراحی مرورگرهای خیلی تاریک.

مجموعه کامل وسوسه های maybelline
ژانویه 2018
مدادها بخشی از یک مجموعه آرایش جدید توسط Maybelline به نام Total Temptation است که دارای همان بسته بندی صورتی زیبا است (همچنین یک پالت چشم و گونه و یک ریمل وجود دارد). اگر مورچه هستید ، می توانید مداد ابرو ، ریمل و پالت را در آمازون بیابید ، اما اگر کمی منتظر باشید ، ماه آینده کل مجموعه در داروخانه ها خواهد بود.

 

  • خرید لوازم آرایشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی