لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

آیا آن را دوست دارید و همیشه آن را می پوشید؟ یا شما هرگز ، هرگز آن را نمی پوشید؟ یا جایی در وسط است؟

"صورت کیک" پر رنگ تر با تمام زنگ ها و آغازگر / فونداسیون / کانسیلر / کانتور / برجسته / پودر برای پخت سوت در حال حاضر بسیار محبوب است ، به خصوص اگر از رسانه های اجتماعی به عنوان یک راهنما استفاده می کنید.

پوشش کامل قطعاً در حال حاضر است. چند سالی است که می گذرد ، و به مناسبت آن را دوست دارم ... فکر می کنم در عکسها شگفت انگیز به نظر برسد ، و پوشش کامل عاشق نورپردازی استودیویی است ، اما بیرون آمدن کامل از پوشش برای من سخت تر می شود ، اگر من صبر ندارم که واقعاً در آن کار کنم ، باید صبر کنم ، و من باید بیشتر در این زمینه کار کنم تا از پوشش سنگین یا خشن اطراف "خطوط تجربه" خودم را بپوشانم.

اساساً ، انسان زمان می برد. برای رویدادها یا مهمانی ها که می دانم ساعت ها آرایش خواهم کرد ، و همه افراد آیفون خود را بیرون می آورند (زیرا عکس بگیرید یا این اتفاق نیفتاد!) ، مطمئناً من هنوز هم مسیر پوشش کامل را طی خواهم کرد. ، اما اگر ما فقط در مورد انتقال کانر به زمان داستان کودک در کتابخانه در روز چهارشنبه صحبت کنیم ، بله. من یا با صورت برهنه می روم یا با یک کرم BB یا مرطوب کننده مینیمال به حداقل می رسم ، و این همین است. بیشتر روزها من پوششی کاملاً متوسط ​​یا متوسط ​​دارم.

البته همیشه اینطور نبود. آخرین مرحله بزرگ پوشش کامل من از سال 2011-2015 به طول انجامید و من همه چیز را پوشیدم. با پایه و اساس ، هرچه پوشش کامل تر باشد ، بیشتر به آن توجه می کردم.

فکر می کنم اگر جوان هستید و پوستی صاف و چینی دارید ، بله جهنم. می توانید بسته بندی کنید (می دانم که ، LOL!) ، و هنوز هم به نظر خوب خواهد رسید.

به هر حال چطوره؟ پایه و اساس کامل پوشش ... آن را دوست دارم یا آن را ترک می کنید؟

  • خرید لوازم آرایشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی