لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

چند چیز:

صبح شنبه است و من همان لباس خوابهایی را که پنجشنبه شب گذاشتم می پوشم.
سر من احساس می کند که در یک ویل فرو می رود (بله ، من هنوز یک کارخانه میکروب پیاده روی هستم).
من موهایم را ظرف سه (چهار روز) شسته ام.
اما به لطف قدرت درمانی آرایش ، می توانم وانمود کنم که به طور خلاصه به نظر می رسم که من یک فرد بالغ تا حدودی عملکردی هستم ، LOL!

این شکل آرایش 10 دقیقه ای 1) برای کمک به خودم بهتر بود و 2) برای شینا (yay for the Bay، girl، woo-hoo!) که دوست داشت NUDESTIX Intense Lip + Cheek Pencil در پست Parity در اوایل همین هفته باشد اما می خواستم ببینم از رنگ تیره تری استفاده می کنم

این بار از Stiletto قرمز گرم استفاده کردم و از آن به عنوان رنگ قرمز و لب استفاده کردم. و سپس من همچنین یک چشم گربه سیاه و براق ، برنز- y انجام دادم.

هر آنچه را که من استفاده کردم در زیر آورده شده است ، و اگر سوالی دارید ، می دانید من را در کجا بیابید (نکات: این شامل Netflix ، یک لپ تاپ و نیمکت من است).

nudestix stiletto
وقتی سعی می کنید مثل یک کارخانه جوانه زنی پیاده روی به نظر نرسید ...
nudestix stiletto
اوه ، این؟ من همیشه وقتی چنین تب 101 درجه ای دارم این طور به نظر می رسم ...
یک نکته در مورد پوست. من از یک رنگ پوستی مایع بسیار شفاف استفاده کردم و حتی همه چیز را فقط لمس کردم ، سپس پوشش را روی گونه هایم تقویت کردم. این میانبر بسیار جالب است که دوست دارم هنگام فشار آوردن به زمان انجام دهم / از صبر بسیار کمی برخوردار هستم.

همچنین ، از آنجا که من به این نگاه برنامه ریزی کردم که فقط 10 دقیقه روی آن وقت بگذارم ، و چون مداد رنگ قرمز روشن و مات بود ، تصمیم گرفتم لکه لب را محکم تر کنم زیرا تصور می کردم می توانم لبه خط لب را لکه دار کنم. (که من انجام دادم)


بعد از اینکه با ظاهر و عکس های فوری خاتمه یافتم ، پنج دقیقه دیگر با آستر زدن و پر کردن لب های لب قرمز برای لب قرمز در عکس زیر پر شدم ...

nudestix stiletto
اگر پنج دقیقه وقت اضافی دارید ، لب های خود را با مداد قرمز خط کنید و پر کنید و کمی خط چشم و ریمل را به خطوط پایین لش اضافه کنید.
بم!

من همچنین لاین های بیشتری را روی خطوط پایین شلاق و آب ، ریمل مژه و ابرو (MOAR) (به همین دلیل گله نمی کند؟) اضافه کردم و برنزر را کمی دقیق تر در سرخ مخلوط کردم.

من احساس می کنم این یک ظاهر کار به اندازه کافی جلا است ، بله؟ یا ، نگاهی به شاید فقط نشستن روی نیمکت و تماشای فینال فصل 4 نمایش بزرگ پخت و پز بریتانیا ؟

من فقط می گویم

معتاد زیبایی محله دوستانه شما ،

کارن

PS مبارک Caturday ، دوست. امیدوارم که تا به حال گرم بمانید و یک آخر هفته عالی داشته باشید. من فقط اکثراً سرحال می شوم چون هنوز احساس خارق العاده ای ندارم. من نمی دانم آیا این آنفلوآنزا است که آنها در مورد آن صحبت می کنند (من امسال آنفولانزا گرفتم) یا فقط سرماخوردگی است ، اما اگر فقط سرماخوردگی باشد ، این بدترین سرماخوردگی من در مدتی است.

من فکر می کنم کمی بهتر می شود. چهره من هنوز از فشار سینوس رنج می برد ، اما اکنون می توانم بدون زوزه کشیدن مانند زامبی در اطرافم قدم بزنم ، و امروز به شدت می خواهم چیزی بخورم ... بنابراین این پیشرفت است. ؟ ‍؟

PPS

محصولات پوشیده شده در این نگاه

رنگ مرطوب کننده Neutrogena Hydro Boost به رنگ عسلی و بژ طبیعی - من جایی در بین این دو هستم ، بنابراین کمی از هر دو سایه را در چهره خود قرار می دهم ، سپس آنها را با زیبایی آرایش می کنم .
بنیاد معدنی آرایشی و بهداشتی عرق SPF 30 در سایه 200 - این همان پایه شل است که اعمال برس برس برو به عرق است ... اما در یک کوزه است.
MAC Matchmaster Concealer در سایه 4 - هنوز خرابکار هستید؟ که این در حال قطع است ...
پودر تنظیم کننده منعکس کننده نور NARS - بهترین پودر تنظیم کننده کانسیلر زیر چشم ، IMO
ژل شکل دهنده ابرو Hourglass Arch در پاک - این هفته همین هفته راه اندازی شد. دارای حالت نرمتر ، قابل مقایسه با ژل ابرو شفاف MAC است.
مداد مجسمه سازی Hourglass Arch Brow در سبزه تیره - بسیار رنگی ، به سبکترین لمس احتیاج دارد
شانل استایل یوکس در افق - برای خط محکم
NUDESTIX رنگ چشم مغناطیسی در شب - برای باریک چشم چشم گربه
سایه چشم MAC در مالچ - لبه های بوش چشم گربه را با این قهوه ای برنز باز کرد.
ریمل تمام صفحه تام فورد - ضربه شلاق
NUDESTIX رژ لب مات شدید + مداد چشم در استیلتو - قرمز و رژ لب
مفرغ روشنایی محیطی Hourglass در نور برنز تابشی - گونه ها و در چین
10-دقیقه کار و یا آرایش آخر هفته با براق قرمز ، رژ لب قرمز و برنز مات و مبهم-سیاه و سفید گربه چشم / در اصل منتشر شده در 13 ژانویه 2018

  • خرید لوازم آرایشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی