لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

خرید لوازم آرایشی ارگانیک ایرانی

بهترین شستشوی صورت

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۰۶ ب.ظ

بهترین شستشوی صورت

بهترین روش شستشوی صورت بدون از بین بردن پوست و پاک کردن رطوبت از آرایش و روغن خلاص می شود. پیدا کردن فرمول مناسب تا حدودی به اجتناب از ترکیباتی که برای صورت شما خیلی سخت نیستند ، مانند سولفات لوره سدیم یا الکلهای ساده بستگی دارد و تا حدودی به نوع پوست شما بستگی دارد. بعد از صحبت با متخصصان پوست ، فرمول کننده های آرایشی و پزشکان ، سه ماده پاک کننده برجسته را برای پوست های خشک ، روغنی و ترکیبی پیدا کردیم.

 

چگونه بهترین پاک کننده صورت را انتخاب کردیم
فروشندگان برتر

ما در بین فروشندگان برتر از شش خرده فروش محبوب محصولات ژل شستشو صورت ایو روشه مدل Pure Calmille حجم 200 میلی لیتر مراقبت شخصی - Walgreens ، Amazon ، Target ، Sephora ، Ulta و Birchbox قرار گرفتیم - با کالاهایی که به عنوان "پاک کننده صورت" یا "شستشوی صورت" به بازار عرضه می شوند. ما محصولات خاصی را برای درمان آکنه یا از بین بردن آرایش ، به علاوه آبهای میسل ، لایه بردارها و روغنها رد کردیم. ما همچنین محصولات پیروز شده را در لیست های "بهترین" از نیروگاه های زیبایی Birchbox و ELLE بررسی کردیم - اضافه کردیم 16 پاک کننده که تحسین بالایی از سردبیران زیبایی داشتند.

ما با لیستی از 37 پاک کننده ، از میله های صابون ساده کبوتر ، که به صورت عمده به کمتر از یک دلار در هر اونس موجود است ، در اختیار ماست های لوکس و تمیز 80 دلاری لوا قرار گرفتیم.
بدون مواد خشن

ما با 12 متخصص پوست ، یک شیمی دان آرایشی و بهداشتی ، توسعه دهنده محصولات و مدیر آموزش مارک مراقبت از پوست لوزرن مشورت کردیم تا دریابیم که چه چیزی (و نباید) در لیست مواد تشکیل دهنده شستشوی صورت شما چه چیزی را نشان می دهد.

    "پاک کننده اشتباه می تواند به دلیل خشک شدن پوست به سد محافظ طبیعی پوست آسیب برساند."
    یورام هارت ، متخصص پوست متخصص پوست ، مدیر ارشد پزشکی در MDacne

اجماع واضح بود: چهره شما نسبت به بقیه بدن شما نیازهای متفاوتی دارد. جفری لوئیس ، یک شیمی دان فرمولاسیون که محصولات مراقبت از شخصی را توسعه می دهد ، توضیح داد که "پوست اطراف صورت بسیار نازک تر از بدن است" و این که بهترین پاک کننده صورت به اندازه شستشوی بدن و صابون دست سخت نخواهد بود. استفاده از مواد خشن باعث ایجاد هر چیزی از خشکی ، خارش پوست و تحریک موقتی در تولید بیش از حد روغن (باعث شکستگی سریع) می شود.

مواد تشکیل دهنده پرچم قرمز در سه دسته قرار گرفتند: سورفاکتانت ، الکل های ساده و رایحه.
چهره ای تمیز و تازه به جا مانده است

آزمایش کنندگان از هر پاک کننده بدون استفاده از محصولات اضافی استفاده می کردند ، بدون توجه به اینکه آرایش آنها کاملاً از بین رفته است و چگونه پوست آنها بعد از آن احساس می شود (خشکی ، قرمزی یا خارش؟). ما پاک کننده هایی را ترجیح می دادیم که بدون اینکه اثری از آرایش داشته باشند ، احساس تمیز و مرطوب کنندگی داشته باشند. علی رغم نام های تسکین دهنده آنها ، رنه رولو مرطوب کننده محافظت کننده پوست و گروه پوستی پوست نیویورک و کلوئیدر پوستی کلوئیدی صورت خود را به صورت ناخوشایند و محکم رها کرد ، در حالی که حوا لوم یک براق روغنی ضعیف به وجود آورده که باعث می شود یک تستر بخواهد دوباره صورت خود را بشوید. پاک کننده صورت تازه سویا ما دلپذیر بود ، اما ما را برای برداشتن تکه های ولگرد از ریمل رها کرد.
بافت دلپذیر

منبع فوم پاک کننده کلاسیک به طور کلی سورفاکتانت آن است - هرچه سورفاکتانت قوی تر باشد ، فوم شدیدتر است. از آنجا که ما سورفاکتانتهای بسیار سخت را قطع می کنیم ، می دانستیم که هیچ یک از فینالیست های ما به حباب های سطح صابون ظرف نمی خورد ، اما می خواستیم مطمئن باشیم که این بافت خوشایند است.

سورفاکتانتهای ملایم تر به معنی حباب کمتری هستند. اکثر پاک کننده های صورت حداقل کمی فوم تحویل می دهند (که آزمایش کنندگان ما از آن قدردانی می کردند). فقط تعداد معدودی از کار افتاده بودند. پاک کننده سفالی لغزنده سفالی رایلی یک بافت "لجن" داشت که ما از آن دیوانه نیستیم. Philosophy's Microdelivery Daily Exfoliating Face Wash به اندازه کافی مضراب بود که آزمایشگر ما را پس از تنها یک بار استفاده از آن به صورت قرمز خارج کرد. و ما حدس می زنیم Origins Checks and Balances Frothy Face Wash کرم تراشیدن آقایان در یک آزمایش کور بود: این ما را در یک کف متراکم و بوی بعد از ریختن مو خندان کرد.
بسته بندی عقل سلیم

پاک کننده نیمه جامد Eve Lom در وان می آید و از شما می خواهد که آن را با انگشتان خود بیرون بیاورید و بگذارید آن ذوب شود - خوب به عنوان یک قدم اضافی گاه به گاه ، اما نه آیینی که می خواستیم روزانه انجام دهیم. شستشوی چهره های فلسفی در یک بطری فشرده شده ساخته شده از پلاستیک بسیار ضخیم قرار گرفت تا به راحتی فشرده شود. و یک نوار Vanicream ، یکی از تستگرها اظهار داشت ، احساس کرد که ناخوشایند استراحت در سرویس بهداشتی باشد. لوله ها و پمپ های فینالیست های دیگر ما نیازی به این نداشتند که دو بار در مورد چگونگی ذخیره یا استخراج شستشوی صورت خود فکر کنیم. سادگی را ترجیح دادیم.

انتخاب های برتر ما هر تست را با رنگ های پرنده گذراند: آنها به اندازه کافی موثر هستند تا آرایش را از بین ببرند ، اما نه آنقدر سخت که پوست را پوسته پوسته یا فوق العاده خشک بگذارند ، روی پوست ما احساس خوشایندی می کنند و هیچ چیزی در مورد بسته بندی آنها وجود ندارد که احساس غیر بهداشتی کند یا آزار دهنده است
3 بهترین پاک کننده صورت

  • خرید لوازم آرایشی

نظرات  (۱)

واقعا مفید بود ، با اجازتون میفرستم برای دوستم اینجارو تو واتس اپ

 

 

 

ممنون ازتون 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی